Menu

Hot 15

Bede tu pisać o swoich przemyśleniach, przeżyciach i może jeszcze o czymś innym.

Jennifer Lopez

t.a.t.u1999

Jedna z moich idolek. Gdybym był dziewczyną to chciałbym brać z niej przykład. Uosobienie bycia spoko wyluzowaną i do tego niepowtarzalną osobą. Kocham jej piosenki. Ma 48 lat a dalej tworzy spoko muzykę. Jej najlepszą albo jedną z najlepszych piosenek jest I'm Real, zarówno remix jak i oryginał- arcydzieło. 1999-2007 był dla niej chyba najlepszym okresem. Jej nowe piosenki tez dają radę. Good Hit, Into You i Papi z 2011 są jej jednymi z najlepszych piosenek. Potem Im goin in, Dance Again, Booty, Live it up, Aint your mama.. ona po prostu wymiata. Nie mogę się doczekać na jej kolejne piosenki. 

Hilary Duff- ona ma teraz 30 lat. Pamiętam jak byłem dzieckiem i oglądałem historię kopciiszka. Teraz mam 15 i ostatnio obejrzałem 3 razy. Ten film jest piękny. Taki prawdziwy, naturalny, ścieżka dźwiękowa, postacie sam i austina... jednak jedyne co tam nie pasuje- takie ładne dziewczyny nigdy nie są takie miłe i spokojne. To nie ostnieje xdd Oglądałem też nie pamiętam czy pod koniec 2016 czy początek 2017 Greta i Idealny facet, też z jej udziałem. Ona jest ideala a Chad Michael Murray który grał Austina... on tylko utwierdza mnie w przekonaniu że blond mężczyźni działają na mnie najbardziej. Albo bruneci z niebieskimi oczyma. Jak można nie być gejem kiedy faceci sà tacy przystojni? O rany, krystian... moje życie nie będzie łatwe. Szczególnie że dzisiaj zawaliłem test z woku a jutro mam test z matmy i nic nie umiem, bo- cały dzień słuchałem muzuki a tersz pisze na blogu- nikt tego noe czyta poza mną xd i dobrze, moge tu pisać kim naprawde jestem, jestem anonimowy. Mam pamiętniki- ale gdybym w nich pisał o moich zainteresowanoach i chłopakach którzy mnie podniecają... to byłoby zbyt ryzykowne. Moi rodzice mogliby to zobaczyć. Czemu mnie mój ojczym i czasem moja mama obrzydzają? Jestem pojebany, oni są wporzo. No ale ta jego powaga i humor 50 letniego faceta. To jest ohydne, obrzydza mnie to.

© Hot 15
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci